Jak utrzymać lojalnych klientów za pomocą e-mail marketingu?

E-mail marketing to jeden z najskuteczniejszych sposobów reklamy, który pojawił się od dłuższego czasu.

E-maile mogą być najlepszym sposobem na utrzymywanie kontaktu z klientami, oferowanie klientom specjalnych ofert i docieranie do nowych klientów. Ten artykuł został opracowany, aby pomóc Ci uruchomić kampanię internetową, która zrealizuje wszystkie te cele.Zminimalizuj tradycyjne działania e-mail marketingowe podczas wakacji. Klienci są zajęci rodziną i przyjaciółmi i rzadziej zwracają uwagę na firmową pocztę e-mail. Twoje szanse na znalezienie się w skrzynce ze spamem są znacznie wyższe, co może mieć długoterminowe konsekwencje dla wyników finansowych. Głównym wyjątkiem byłaby firma bezpośrednio związana z działalnością świąteczną. W przeciwnym razie zrób sobie przerwę i ciesz się czasem przestoju. Biznes wróci na właściwe tory za dzień lub dwa.Wszystkie e-maile powinny być tak osobiste, jak to tylko możliwe. Podobnie jak w przypadku wielu innych rodzajów marketingu, ludzie chętniej zareagują, jeśli poczują z Tobą osobistą więź. Na przykład, jeśli znasz powody, dla których zarejestrowali się w celu otrzymywania wiadomości e-mail, dołącz tę informację do wiadomości.Powoli buduj swoją listę kontaktów. Zacznij od tych, którzy już docenili Twoją ofertę, a następnie przejdź do obszarów, w których możesz zaangażować potencjalnych klientów. Wybór, do kogo powinny trafiać Twoje e-maile, może trochę potrwać, ale ostatecznie warto zbudować wiarygodną listę kontaktów.Zawsze uzyskaj zgodę, zanim skontaktujesz się z klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Większość ludzi lekceważy niechciane wiadomości e-mail i często usuwa je jako nieprzeczytane. Wysyłanie masowych wiadomości e-mail do osób, które nie poprosiły o otrzymywanie wiadomości e-mail, może stanowić naruszenie zasad dostawcy usług internetowych.Przygotuj się na odpowiadanie na e-maile, jeśli Twój e-mail marketing jest prowadzony prawidłowo. Jeśli odpowiedź zajmie Ci zbyt dużo czasu, możesz przegapić kilka okazji. Jak utrzymać lojalnych klientów za pomocą e-mail marketingu?

Jeśli dostarczasz dobre treści, które są bezpłatne, przygotuj się na otrzymanie odpowiedzi od odbiorców.

Musisz być przygotowany i dostępny tak bardzo, jak tylko możesz.Dołącz link na dole każdego e-maila marketingowego, który pozwoli ludziom łatwo zrezygnować z subskrypcji. Jeśli ktoś nie chce otrzymywać Twoich wiadomości, udostępnienie mu prostego sposobu na anulowanie subskrypcji jest lepsze niż wylądowanie w folderze ze spamem. Pomoże to również chronić Twoją reputację jako firmy, która szanuje swoich klientów.Skoncentruj się na jednej wiadomości w wysyłanym e-mailu. Nie próbuj upychać całej masy tematów w jednym e-mailu. Zbyt duża ilość informacji może spowodować, że odbiorca nie przeczyta wszystkiego dokładnie i prawdopodobnie po prostu odrzuci wiadomość. Miej w wiadomości e-mail informacyjny4 temat i sedno tematu, aby zachęcić ich do przeczytania.Poinformuj klientów, jak dodać swój adres e-mail do „listy bezpiecznych nadawców”. Wiele osób nie wie, jak zapobiec wysyłaniu niektórych wiadomości e-mail do ich folderu ze spamem. Poinformuj ich, jak temu zapobiec i zachęć ich do dodania Cię do swojej książki adresowej.Zaoferuj swoim odwiedzającym bezpłatny kurs szkoleniowy prowadzony przez e-mail. Musisz opracować określoną liczbę odpowiedzi automatycznych, dzieląc lekcję na sekcje. Cztery do sześciu odcinków powinno być odpowiednią ilością. Upewnij się, że treść jest zarówno pouczająca, jak i niepowtarzalna. Zaplanuj wysyłanie sekcji pojedynczo co 24 godziny. Może to zapewnić Ci szereg korzyści, takich jak ulepszanie witryny, zdobywanie zaufania klientów, rozwijanie autorytetu i budowanie bazy e-mailowej.Wykazano, że internet zrewolucjonizował sposób prowadzenia biznesu, a e-mail marketing jest tego częścią. Teraz firmy mogą docierać do większej liczby klientów łatwiej niż kiedykolwiek i za ułamek ceny. Skorzystaj z technik z powyższego artykułu, aby zaprezentować swoim klientom najskuteczniejszą kampanię e-mailową.