Czy Twoja firma dojrzała do strategii marketingu mobilnego?

Marketing mobilny może początkowo wydawać się bardzo skomplikowany.

Gdy już wiesz, co robisz, może to być bardzo opłacalna strategia. Jeśli nie wiesz, co robisz, możesz stracić dużo pieniędzy lub stracić klientów. Nie obawiaj się, poniższe wskazówki pomogą Ci tego uniknąć.Spraw, aby Twoje wiadomości były wirusowe. Wiadomości tekstowe można bardzo szybko i łatwo przekazywać innym osobom. Czasami powinieneś poprosić subskrybentów o zaproszenie swoich znajomych, jeśli spodoba im się Twoja usługa. Pamiętaj, aby dołączyć instrukcje dotyczące zgody. Możesz być zdumiony, jak szybko może to sprawić, że Twoja baza danych wzrośnie.Bądź zwięzły i zwięzły w swoich wiadomościach SMS do mobilnej kampanii marketingowej. Wiadomości są ograniczone do 160 znaków, więc zastanów się, jak jasno i krótko przekazać swoje informacje. Jeśli używasz skrótów w swoich wiadomościach, upewnij się, że są one powszechnie akceptowane i mają sens dla Twoich klientów.Jako specjalista od marketingu internetowego, musisz zrozumieć jedną kwestię dotyczącą biznesu: marketing mobilny to nie tylko opcja, to właściwie konieczność. Aplikacje mobilne odnotowały w ostatnich latach ponad 200% wzrost, co czyni tę branżę jedną z najszybciej rozwijających się na świecie w ciągu ostatnich kilku dekad. Musisz rozważyć przejście na komórkę, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.Twoja naturalna skłonność może polegać na wysyłaniu niechcianych wiadomości za pomocą nowej mobilnej kampanii marketingowej, ale spamowanie ludzi nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem w żadnej kampanii. Czy Twoja firma dojrzała do strategii marketingu mobilnego?

Jest to ogromna przeszkoda i może pozostawić trwały ślad na Twojej reputacji i spowodować utratę stałych klientów.Skuteczne samodzielne platformy mobilne wymagają bazy domowej.

Powinieneś wykorzystać swoje zdolności mobilne, aby komunikować się z nowymi i obecnymi klientami, aby zachęcić ich do odwiedzenia Twojej bazy. To okropny pomysł, aby opierać swój biznes wyłącznie na platformie mobilnej.Jeśli myślisz o wejściu na inny rynek z innym produktem, upewnij się, że zaczynasz ten wysiłek, zanim przejdziesz do marketingu mobilnego. Bardzo trudno będzie przyciągnąć ludzi ze świata mobilnego do nowego produktu, więc idź za tym, co cię tu przywiodło i po prostu powtórz proces.Nie zapomnij wypromować swojej mobilnej strony internetowej! Poinformuj za pośrednictwem swojej normalnej witryny i mediów społecznościowych, że Twoja witryna została zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych. Pomoże to zbudować świadomość możliwości, pozycjonować Twoją markę jako przyszłościowego myśliciela pod względem technologii i kierować ruch na nową stronę mobilną.W marketingu mobilnym w grę wchodzi lokalizacja. Marketing mobilny wyróżnia się możliwością raportowania dokładnych lokalizacji. Oznacza to, że kampanie mobilne mogą robić rzeczy, których nie potrafią żadne inne rodzaje marketingu. Uważnie rozważ potencjalne korzyści z lokalnego podejścia i poszukaj sposobów zastosowania go w bieżącym planie marketingowym.Korzystając z marketingu mobilnego, staraj się jak najwięcej używać tekstu i unikaj używania dużych plików, takich jak zdjęcia. Możesz mieć najlepsze urządzenie mobilne z niesamowicie szybkimi prędkościami pobierania 4G, gdzie możesz uzyskać dostęp do sieci z dowolnego miejsca, ale Twój klient prawdopodobnie tego nie robi. Zaprojektuj więc swój marketing mobilny w taki sposób, aby działał dla każdego.Skorzystaj z aplikacji mobilnych, z których korzysta już wielu mobilnych konsumentów i które cieszą się dużą popularnością, np. Mapy Google. Google ma Centrum firm lokalnych, które umieści Twoją firmę w swoich Mapach Google dla tego regionu. W ten sposób Twoja firma będzie kierowana do odbiorców lokalnych w Twojej okolicy.Jak więc widać, marketing mobilny nie jest tak skomplikowany, jak mogłoby się wydawać. Musisz zbadać podstawy i metodycznie zastosować to, czego się uczysz. Mając na uwadze powyższe wskazówki, powinieneś być mądrzejszy i skuteczniejszy, jeśli chodzi o tworzenie planu marketingu mobilnego.