Każda firma potrzebuje programu marketingowego, ale niektóre firmy radzą sobie lepiej niż inne, jeśli chodzi o marketing.
Dzięki dzisiejszej technologii e-mail marketing może być inteligentnym sposobem na rozwój Twojej firmy. Poniższy artykuł dostarczy Ci kilku bardzo przydatnych pomysłów na e-mail marketing i jak wykorzystać go w dzisiejszym biznesie.Spróbuj wysłać wiadomość e-mail do swoich klientów z informacją, aby nie zwlekali. W odpowiedzi wstaw sugestię, która każe im kupić teraz. Zakończenie mogłoby im powiedzieć, żeby nie przegapili tej niesamowitej okazji, czekając. Zamiast tego powinni działać już teraz, aby czerpać pełne korzyści.Daj subskrybentom wyjście. Umieść link „anuluj subskrypcję” w swoich e-mailach lub w swojej witrynie, aby umożliwić im usunięcie się z listy. Powinieneś także skonfigurować swoją listę tak, aby sama się usuwała, usuwając subskrybentów, gdy określona liczba wiadomości nie spowoduje braku odpowiedzi lub działania ze strony odbiorcy. Dzięki temu Twoje e-maile nie będą irytujące dla bezinteresownych subskrybentów i zachowa Twój wizerunek.Chociaż powinno to być oczywiste, wystarczająco ważne jest, aby powtarzać w kółko: Nigdy nie wysyłaj niechcianych wiadomości e-mail. Powinieneś mieć wyraźne pozwolenie od wszystkich, do których wysyłasz e-maile marketingowe. Chodzi o coś więcej niż tylko o to, by ich nie denerwować; odbiorca, który uważa, że Twój e-mail jest spamem, może sprawić Ci kłopoty z usługodawcą.Aby w pełni wykorzystać swój marketing e-mailowy, zainwestuj w program, który personalizuje Twoje e-maile za pomocą imienia i nazwiska każdego klienta zamiast ogólnego powitania. Zapewnienie, że każdy e-mail zaczyna się od imienia odbiorcy jest kluczem do zachęcenia klientów do postrzegania biuletynów jako cennych informacji, a nie tylko większej ilości spamu sprzedażowego.Chcesz mieć pewność, że Twoje e-maile są bogate w treść, umieszczając przydatne informacje, a nie tylko umieszczając je w promocji.
Upewnij się, że Twoi subskrybenci otrzymują specjalne artykuły, które są dostępne tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Uwzględnij również oferty, które dotyczą wyłącznie Twoich produktów lub usług. Wysyłaj pozdrowienia w święta, nie tylko wtedy, gdy chcesz od nich sprzedać!Rozważ użycie e-maili tekstowych zamiast intensywnych graficznie e-maili HTML w swojej kampanii. Być może myślisz, że grafika bardziej zaangażuje czytelnika, ale zwykle tak nie jest. Wiele osób nauczyło się dzisiaj usuwać wiadomości e-mail z dużą ilością obrazów, zakładając, że są one spamem. Co więcej, te obrazy często uruchamiają filtry spamu, co oznacza, że Twoja wiadomość nigdy nie zostanie odebrana przez niektóre osoby z Twojej listy e-mailowej!Przygotuj się na odpowiadanie na e-maile, jeśli Twój e-mail marketing jest prowadzony prawidłowo. Jeśli odpowiedź zajmie Ci zbyt dużo czasu, możesz przegapić kilka okazji. Jeśli dostarczasz dobre treści, które są bezpłatne, przygotuj się na otrzymanie odpowiedzi od odbiorców. Musisz być przygotowany i dostępny tak bardzo, jak tylko możesz.Zbieranie i analizowanie statystyk jest tak samo ważne dla sukcesu kampanii e-mail marketingowej, jak dla witryny biznesowej. Zainwestuj w oprogramowanie, które pozwala śledzić skuteczność każdego e-maila, od tego, jaki procent Twoich e-maili jest faktycznie otwieranych do tego, ile kończy się anulowaniem subskrypcji.Pamiętaj, że celem programu e-mail marketingu jest budowanie reputacji Twojej firmy i generowanie większej liczby klientów. Nie bądź tani, jeśli chodzi o jakość wiadomości e-mail, uważaj, aby dotrzeć do odpowiednich klientów dla swojej firmy i trzymaj się z dala od wszelkich taktyk, które można uznać za wprowadzające w błąd. Stawką jest charakter Twojej firmy, więc zawsze musisz mieć to na uwadze.Skuteczna metoda e-mail marketingu może ułatwić Ci osiągnięcie sukcesu z kampanią marketingową Twojej firmy. Zarobisz więcej pieniędzy i będziesz miał lepszy repertuar wśród swoich klientów, jeśli do nich dotrzesz. Dobrze wykorzystaj powyższe wskazówki, a powinieneś szybko zobaczyć wyniki.