Marketing dla firmy jest trochę trudny, ponieważ jest tak wiele opcji.
Marketing wideo to jedna z tych rzeczy. W tym artykule omówimy różne wskazówki i triki, których możesz użyć w swojej kampanii marketingowej wideo. Przeczytaj je uważnie, aby niczego nie pominąć!Filmy sprawiają, że Twoja witryna jest bardziej interaktywna, ale pamiętaj, że nie są one idealnym rozwiązaniem dla Twojej kampanii optymalizacji wyszukiwarek. Możesz zoptymalizować swoje filmy, wybierając opisowe tytuły wypełnione słowami kluczowymi i dodając transkrypcję lub podsumowanie treści filmu, który chcesz polecić.Wysokiej jakości treści są kluczem do tego, aby świetny film stał się wirusowy. Aby odnieść sukces na tej arenie, nie trzeba mieć najnowszego sprzętu. Ludzie obejrzą film, który jest w porządku, jeśli zawiera istotne informacje, które są dla nich ważne. Nie oznacza to jednak, że powinieneś całkowicie zaniedbywać produkcję wideo. Nadal powinieneś kupić najlepszy aparat i sprzęt, jaki możesz, aby nagrać wideo wysokiej jakości.Film z recenzją produktu to świetny sposób na promocję produktu. Pokaż, jak skonfigurować lub zademonstrować zastosowania swoich produktów. Omów każdą funkcję i sposób jej działania. Wymień wszystkie dostępne opcje i nie zapomnij o gwarancji. Recenzje wideo pokazują Twój rynek, dlaczego Twój produkt jest tym, który należy kupić. Zacznij od marketingu wideo i obserwuj wzrost sprzedaży.Jeśli chcesz sfilmować siebie, gdy mówisz o swoich produktach lub je prezentujesz, przed rozpoczęciem sporządź zarys swojego filmu. Zrób listę wszystkich punktów, które Twoim zdaniem są ważne, i uporządkuj je logicznie, aby łatwo śledzić Twój film. Pamiętaj, że możesz edytować swój film, aby uporządkować różne punkty w logicznej kolejności.Kiedy Twoi klienci pytają w kółko o to samo, nagraj film, aby im odpowiedzieć.
Dzięki temu będą mogli szybko rozwiązać swoje problemy bez konieczności wysyłania e-maili lub dzwonienia do Twojej firmy.
Oszczędza to pieniądze na obsłudze klienta i buduje relacje zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami.Podczas gdy pojedynczy film może wykonać świetną robotę, seria filmów sprawia, że widzowie wracają po więcej. Niech każdy nowy film będzie kontynuowany od miejsca, w którym skończył się ostatni, a zobaczysz, że ludzie wracają do Twojej witryny tylko po to, aby zobaczyć, co będzie dalej, a nawet mogą kupować, czekając.Jeśli chodzi o Twoje filmy marketingowe, wybierz spójny ton. Możesz zachować powagę i tworzyć filmy edukacyjne lub przyjąć lżejszy ton i zabawiać widzów. Weź pod uwagę przedmiot, który sprzedajesz, i odbiorców, do których zamierzasz dotrzeć. Te cechy, jak również Twój wizerunek, są najważniejszymi czynnikami wpływającymi na Twój ton.Szukając inspiracji, wypróbuj YouTube Suggest, aby znaleźć pokrewne tematy, na które możesz porozmawiać. To daje ci drzewo różnych pomysłów, które możesz wykorzystać wprost lub mogą wywołać pomysł na temat w twoim umyśle. Im więcej badań wykonasz, tym więcej pomysłów wpadniesz.Nie zapomnij o muzyce! Korzystanie z muzyki może pomóc poprawić nastrój, dać poczucie suspensu, a nawet zaakcentować fragmenty komediowe. Jeśli nie jesteś dobry w wyborze muzyki, poproś przyjaciół i rodzinę o pomoc. Nie puszczaj muzyki zbyt głośno i oczywiście nie zagłuszaj głośnika.Marketing wideo nie jest taki trudny, a teraz, gdy znasz już kilka dobrych wskazówek, nie powinieneś mieć problemów z ich zastosowaniem w swojej kampanii marketingowej. Po prostu postępuj zgodnie z radą, a dobrze poradzisz sobie ze swoimi filmami. Upewnij się, że masz ten artykuł pod ręką na wypadek, gdybyś o czymś zapomniał lub potrzebował odświeżenia na ten temat.