E-mail marketing to jeden z najskuteczniejszych sposobów reklamy, który pojawił się od dłuższego czasu.
E-maile mogą być najlepszym sposobem na utrzymywanie kontaktu z klientami, oferowanie klientom specjalnych ofert i docieranie do nowych klientów. Ten artykuł został opracowany, aby pomóc Ci uruchomić kampanię internetową, która zrealizuje wszystkie te cele.Zminimalizuj tradycyjne działania e-mail marketingowe podczas wakacji. Klienci są zajęci rodziną i przyjaciółmi i rzadziej zwracają uwagę na firmową pocztę e-mail. Twoje szanse na znalezienie się w skrzynce ze spamem są znacznie wyższe, co może mieć długoterminowe konsekwencje dla wyników finansowych. Głównym wyjątkiem byłaby firma bezpośrednio związana z działalnością świąteczną. W przeciwnym razie zrób sobie przerwę i ciesz się czasem przestoju. Biznes wróci na właściwe tory za dzień lub dwa.Wszystkie e-maile powinny być tak osobiste, jak to tylko możliwe. Podobnie jak w przypadku wielu innych rodzajów marketingu, ludzie chętniej zareagują, jeśli poczują z Tobą osobistą więź. Na przykład, jeśli znasz powody, dla których zarejestrowali się w celu otrzymywania wiadomości e-mail, dołącz tę informację do wiadomości.Powoli buduj swoją listę kontaktów. Zacznij od tych, którzy już docenili Twoją ofertę, a następnie przejdź do obszarów, w których możesz zaangażować potencjalnych klientów. Wybór, do kogo powinny trafiać Twoje e-maile, może trochę potrwać, ale ostatecznie warto zbudować wiarygodną listę kontaktów.Zawsze uzyskaj zgodę, zanim skontaktujesz się z klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Większość ludzi lekceważy niechciane wiadomości e-mail i często usuwa je jako nieprzeczytane. Wysyłanie masowych wiadomości e-mail do osób, które nie poprosiły o otrzymywanie wiadomości e-mail, może stanowić naruszenie zasad dostawcy usług internetowych.Przygotuj się na odpowiadanie na e-maile, jeśli Twój e-mail marketing jest prowadzony prawidłowo. Jeśli odpowiedź zajmie Ci zbyt dużo czasu, możesz przegapić kilka okazji.
Jeśli dostarczasz dobre treści, które są bezpłatne, przygotuj się na otrzymanie odpowiedzi od odbiorców.
Musisz być przygotowany i dostępny tak bardzo, jak tylko możesz.Dołącz link na dole każdego e-maila marketingowego, który pozwoli ludziom łatwo zrezygnować z subskrypcji. Jeśli ktoś nie chce otrzymywać Twoich wiadomości, udostępnienie mu prostego sposobu na anulowanie subskrypcji jest lepsze niż wylądowanie w folderze ze spamem. Pomoże to również chronić Twoją reputację jako firmy, która szanuje swoich klientów.Skoncentruj się na jednej wiadomości w wysyłanym e-mailu. Nie próbuj upychać całej masy tematów w jednym e-mailu. Zbyt duża ilość informacji może spowodować, że odbiorca nie przeczyta wszystkiego dokładnie i prawdopodobnie po prostu odrzuci wiadomość. Miej w wiadomości e-mail informacyjny4 temat i sedno tematu, aby zachęcić ich do przeczytania.Poinformuj klientów, jak dodać swój adres e-mail do „listy bezpiecznych nadawców”. Wiele osób nie wie, jak zapobiec wysyłaniu niektórych wiadomości e-mail do ich folderu ze spamem. Poinformuj ich, jak temu zapobiec i zachęć ich do dodania Cię do swojej książki adresowej.Zaoferuj swoim odwiedzającym bezpłatny kurs szkoleniowy prowadzony przez e-mail. Musisz opracować określoną liczbę odpowiedzi automatycznych, dzieląc lekcję na sekcje. Cztery do sześciu odcinków powinno być odpowiednią ilością. Upewnij się, że treść jest zarówno pouczająca, jak i niepowtarzalna. Zaplanuj wysyłanie sekcji pojedynczo co 24 godziny. Może to zapewnić Ci szereg korzyści, takich jak ulepszanie witryny, zdobywanie zaufania klientów, rozwijanie autorytetu i budowanie bazy e-mailowej.Wykazano, że internet zrewolucjonizował sposób prowadzenia biznesu, a e-mail marketing jest tego częścią. Teraz firmy mogą docierać do większej liczby klientów łatwiej niż kiedykolwiek i za ułamek ceny. Skorzystaj z technik z powyższego artykułu, aby zaprezentować swoim klientom najskuteczniejszą kampanię e-mailową.